do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana


Firma Informatyczna PIM s.c.

os. Piastów 65/U8A
31-625 Kraków
Dzielnica: Nowa Huta

kom. 507 063 698
kom. 607 707 152
tel. 12 292 24 82

e-mail: kp@pim.krakow.pl
e-mail: ko@pim.krakow.pl
strona www: www.pim.krakow.pl
e-sklep: www.FiskalLine.pl

Serwis

Serwisujemy kasy fiskalne i urządzenia z dojazdem do klienta na terenie wszyskich dzielnic Krakowa: Podgórze, Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Dębniki, Zwierzyniec, Bronowice, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony, Krowodrza, Grzegórzki, Czyżyny.

A także na terenie okolicznych miejscowości: Wieliczka, Zielonki, Zabierzów, Liszki, Skawina, Mogilany, Niepołomice, Gdów, Biskupice, Kłaj.

Program fiskalny Insert

Terminale płatnicze

Poradnik fiskalny


Novitus Nano E

Posnet Thermal HD

Subiekt GT

Ostatnio na blogu
Czym się różni czytnik kodów od kolektora danych?

Czytnik kodów i kolektor danych to urządzenia powszechnie wykorzystywane w handlu do odczytywania kodów kresowych znajdujących się na produktach. Choć bywają ze sobą mylone, to warto wiedzieć, że oba urządzenia nie są ze sobą tożsame. Czym się od siebie różnią? O tym w artykule!

Zawieszenie działalności: co z przeglądem kasy fskalnej?

Przedsiębiorcy przysługuje prawo do zawieszenia działalność gospodarczej - w dowolnym momencie i bez względu na przyczynę. Z możliwości tej chętnie korzystają właściciele firm borykający się z trudnościami finansowymi czy też prowadzący działalność sezonową. Czy podlegają oni zwolnieniu z ustawowego przeglądu kasy fiskalnej? Jakie są ich obowiązki w tym zakresie po wznowieniu działalności? Jak często powinni dokonywać przeglądu kasy? Ile przyjdzie im zapłacić za serwis? Wyjaśniamy!

Podatek VAT w gastronomii: czy to się opłaca?

Rozpoczynając działalność gastronomiczną, tak jak w przypadku każdego innego biznesu, musisz wybrać formę opodatkowania, czyli zdecydować, jak będziesz się rozliczać z podatku dochodowego. Kolejna decyzja dotyczy podatku VAT. Możesz skorzystać ze zwolnienia podmiotowego albo zarejestrować się na potrzeby VAT. Które rozwiązanie jest lepsze? Czy VAT w gastronomii się opłaca?

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3. W przypadku urządzeń ufiskalnionych, nie podlegają one wymianie bądź też zwrotowi.


4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- Pisemnie na adres: os. Piastów 65/U8A, 31-625 Kraków;
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oferta@pim.krakow.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres os. Piastów 65/U8A, 31-625 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl