do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
  1. Kasy Fiskalne
  2. Drukarki Fiskalne
  3. Drukarki Niefiskalne
  4. Terminale Płatnicze Rok za darmo!
  5. Wagi
  6. Terminale POS
  7. Oprogramowanie
  8. Czytniki kodów kreskowych
  9. Szuflady kasowe
  10. Metkownice
  11. Nowość!Kolektory Danych

Firma Informatyczna PIM s.c.

os. Piastów 65/U8A
31-625 Kraków
Dzielnica: Nowa Huta

kom. 607 985 314
kom. 607 707 152
tel. 12 292 24 82

e-mail: oferta@pim.krakow.pl
strona www: www.pim.krakow.pl
e-sklep: www.FiskalLine.pl

Serwis

Serwisujemy kasy fiskalne i urządzenia z dojazdem do klienta na terenie wszyskich dzielnic Krakowa: Podgórze, Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Dębniki, Zwierzyniec, Bronowice, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony, Krowodrza, Grzegórzki, Czyżyny.

A także na terenie okolicznych miejscowości: Wieliczka, Zielonki, Zabierzów, Liszki, Skawina, Mogilany, Niepołomice, Gdów, Biskupice, Kłaj.

Program fiskalny Insert

Terminale płatnicze

Poradnik fiskalny


Novitus Nano E

Posnet Thermal HD

Subiekt GT Urządzenia według działalności

Ostatnio na blogu
Kasy fiskalne w 2019 roku. Nowe rozporządzenie dotyczące ewidencji i zwolnień

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519 ) wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2019 roku. Okres obowiązywania nowych przepisów to trzy lata, to jest do 31 grudnia 2021 roku. Wprowadzone zarządzenia różnią się od poprzednich w kilku aspektach, jednak duża część pozostała niezmieniona w treści rozporządzenia. Kasy fiskalne to ciągły obowiązek większej części polskich przedsiębiorców prowadzących obrót usług i towarów.

Fiskalline, czyli nowoczesne kasy online

Każdy, kto prowadzi sprzedaż towarów lub usług, musi rejestrować transakcje za pomocą kasy fiskalnej. Do niedawna większość przedsiębiorców wykorzystywała w tym celu kasy z papierowym lub elektronicznym zapisem kopii. W przypadku takich kas wszystkie informacje były archiwizowane, jednakże dotarcie do nich zabierało sporo czasu. Obecnie coraz popularniejszym rozwiązaniem są kasy online, które na bieżąco przesyłają informacje o dokonanych transakcjach do Centralnego Repozytorium Kas. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że wymiana kas na nowe modele będzie obowiązkiem każdego przedsiębiorcy.

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3. W przypadku urządzeń ufiskalnionych, nie podlegają one wymianie bądź też zwrotowi.


4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- Pisemnie na adres: os. Piastów 65/U8A, 31-625 Kraków;
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oferta@pim.krakow.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres os. Piastów 65/U8A, 31-625 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl