do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana


Firma Informatyczna PIM s.c.

os. Piastów 65/U8A
31-625 Kraków
Dzielnica: Nowa Huta

kom. 507 063 698
kom. 607 707 152
tel. 12 292 24 82

e-mail: kp@pim.krakow.pl
e-mail: ko@pim.krakow.pl
strona www: www.pim.krakow.pl
e-sklep: www.FiskalLine.pl

Serwis

Serwisujemy kasy fiskalne i urządzenia z dojazdem do klienta na terenie wszyskich dzielnic Krakowa: Podgórze, Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Dębniki, Zwierzyniec, Bronowice, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony, Krowodrza, Grzegórzki, Czyżyny.

A także na terenie okolicznych miejscowości: Wieliczka, Zielonki, Zabierzów, Liszki, Skawina, Mogilany, Niepołomice, Gdów, Biskupice, Kłaj.

Program fiskalny Insert

Terminale płatnicze

Poradnik fiskalny


Novitus Nano E

Posnet Thermal HD

Subiekt GT

Ostatnio na blogu
Czym się różni czytnik kodów od kolektora danych?

Czytnik kodów i kolektor danych to urządzenia powszechnie wykorzystywane w handlu do odczytywania kodów kresowych znajdujących się na produktach. Choć bywają ze sobą mylone, to warto wiedzieć, że oba urządzenia nie są ze sobą tożsame. Czym się od siebie różnią? O tym w artykule!

Zawieszenie działalności: co z przeglądem kasy fskalnej?

Przedsiębiorcy przysługuje prawo do zawieszenia działalność gospodarczej - w dowolnym momencie i bez względu na przyczynę. Z możliwości tej chętnie korzystają właściciele firm borykający się z trudnościami finansowymi czy też prowadzący działalność sezonową. Czy podlegają oni zwolnieniu z ustawowego przeglądu kasy fiskalnej? Jakie są ich obowiązki w tym zakresie po wznowieniu działalności? Jak często powinni dokonywać przeglądu kasy? Ile przyjdzie im zapłacić za serwis? Wyjaśniamy!

SOHO - oprogramowanie dla hotelarstwa.

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 649,00 zł 649.00
Cena netto: 527,64 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 5A82-34143

Opis

Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalony zgodnie z ich sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką ergonomią i wygodą pracy.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjną i łatwą obsługę, co w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną sprawia, że system SOHO cieszy się bardzo dużą popularnością.

Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji, dzięki czemu duża część hotelarzy decyduje się na samodzielną instalację, co dodatkowo obniża koszt wprowadzenia nowego systemu. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.

Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs powodują, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotną cechą jest to, że system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego.
System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników.

Najważniejsze funkcje systemu:

  • obsługa rezerwacji
  • overbooking
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • wydruk grafika obłożenia
  • prowadzenie książki meldunkowej gości
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych
  • wydruk raportu z pobytu
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
  • rozliczanie opłaty klimatycznej
  • kontrola należności i zobowiązań
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO)
  • korekty faktur VAT
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
  • obsługa depozytów
  • obsługa parkingu
  • budzenie gości
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
  • eksport dokumentów do programów księgowych
  • rejestr VAT
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
  • generowanie różnych zestawień
  • współpraca z programami gastronomicznymi
  • współpraca z centralą telefoniczną
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
  • automatyczna archiwizacja danych
  • obsługa zamków hotelowych
  • moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.)
  • szczegółowe definiowanie pokoi
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl