do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
  1. Kasy Fiskalne
  2. Drukarki Fiskalne
  3. Drukarki Niefiskalne
  4. Terminale Płatnicze Rok za darmo!
  5. Wagi
  6. Terminale POS
  7. Oprogramowanie
  8. Czytniki kodów kreskowych
  9. Szuflady kasowe
  10. Metkownice
  11. Kolektory Danych
  12. Blog


Firma Informatyczna PIM s.c.

os. Piastów 65/U8A
31-625 Kraków
Dzielnica: Nowa Huta

kom. 507 063 698
kom. 607 707 152
tel. 12 292 24 82

e-mail: kp@pim.krakow.pl
e-mail: ko@pim.krakow.pl
strona www: www.pim.krakow.pl
e-sklep: www.FiskalLine.pl

Serwis

Serwisujemy kasy fiskalne i urządzenia z dojazdem do klienta na terenie wszyskich dzielnic Krakowa: Podgórze, Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Dębniki, Zwierzyniec, Bronowice, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony, Krowodrza, Grzegórzki, Czyżyny.

A także na terenie okolicznych miejscowości: Wieliczka, Zielonki, Zabierzów, Liszki, Skawina, Mogilany, Niepołomice, Gdów, Biskupice, Kłaj.

Program fiskalny Insert

Terminale płatnicze

Poradnik fiskalny


Novitus Nano E

Posnet Thermal HD

Subiekt GT Urządzenia według działalności

Ostatnio na blogu
Czym się różni czytnik kodów od kolektora danych?

Czytnik kodów i kolektor danych to urządzenia powszechnie wykorzystywane w handlu do odczytywania kodów kresowych znajdujących się na produktach. Choć bywają ze sobą mylone, to warto wiedzieć, że oba urządzenia nie są ze sobą tożsame. Czym się od siebie różnią? O tym w artykule!

Zawieszenie działalności: co z przeglądem kasy fskalnej?

Przedsiębiorcy przysługuje prawo do zawieszenia działalność gospodarczej - w dowolnym momencie i bez względu na przyczynę. Z możliwości tej chętnie korzystają właściciele firm borykający się z trudnościami finansowymi czy też prowadzący działalność sezonową. Czy podlegają oni zwolnieniu z ustawowego przeglądu kasy fiskalnej? Jakie są ich obowiązki w tym zakresie po wznowieniu działalności? Jak często powinni dokonywać przeglądu kasy? Ile przyjdzie im zapłacić za serwis? Wyjaśniamy!

Podatek VAT w gastronomii: czy to się opłaca?

Rozpoczynając działalność gastronomiczną, tak jak w przypadku każdego innego biznesu, musisz wybrać formę opodatkowania, czyli zdecydować, jak będziesz się rozliczać z podatku dochodowego. Kolejna decyzja dotyczy podatku VAT. Możesz skorzystać ze zwolnienia podmiotowego albo zarejestrować się na potrzeby VAT. Które rozwiązanie jest lepsze? Czy VAT w gastronomii się opłaca?

GESTOR NEXO system zarządzania relacjami z klientami.

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 399,00 zł 399.00
Cena netto: 324,39 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: CAF9-5526C

Opis

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl