do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
  1. Kasy Fiskalne
  2. Drukarki Fiskalne
  3. Drukarki Niefiskalne
  4. Terminale Płatnicze Rok za darmo!
  5. Wagi
  6. Terminale POS
  7. Oprogramowanie
  8. Czytniki kodów kreskowych
  9. Szuflady kasowe
  10. Metkownice
  11. Kolektory Danych

Firma Informatyczna PIM s.c.

os. Piastów 65/U8A
31-625 Kraków
Dzielnica: Nowa Huta

kom. 607 985 314
kom. 607 707 152
tel. 12 292 24 82

e-mail: kp@pim.krakow.pl
e-mail: ko@pim.krakow.pl
strona www: www.pim.krakow.pl
e-sklep: www.FiskalLine.pl

Serwis

Serwisujemy kasy fiskalne i urządzenia z dojazdem do klienta na terenie wszyskich dzielnic Krakowa: Podgórze, Bieżanów-Prokocim, Łagiewniki, Dębniki, Zwierzyniec, Bronowice, Prądnik Biały, Prądnik Czerwony, Krowodrza, Grzegórzki, Czyżyny.

A także na terenie okolicznych miejscowości: Wieliczka, Zielonki, Zabierzów, Liszki, Skawina, Mogilany, Niepołomice, Gdów, Biskupice, Kłaj.

Program fiskalny Insert

Terminale płatnicze

Poradnik fiskalny


Novitus Nano E

Posnet Thermal HD

Subiekt GT Urządzenia według działalności

Ostatnio na blogu
Przegląd kas fiskalnych co ma do wyboru przedsiębiorca w 2019 roku

Przepisy prawa, a konkretnie ustawa o podatku od towarów i usług, wymagają od wielu przedsiębiorców rejestracji sprzedaży z wykorzystaniem kas fiskalnych. Zasady te dotyczą przede wszystkim firm, które prowadzą sprzedaż na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych. Na rynku dostępnych jest wiele modeli kas fiskalnych, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą dobrać urządzenie optymalnie dopasowane do potrzeb prowadzonej działalności. W tym artykule znajduje się przegląd kas fiskalnych - różne modele dla wielu rodzajów działalności. Zapraszamy do lektury. 

Kasy fiskalne w 2019 roku. Nowe rozporządzenie dotyczące ewidencji i zwolnień

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519 ) wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2019 roku. Okres obowiązywania nowych przepisów to trzy lata, to jest do 31 grudnia 2021 roku. Wprowadzone zarządzenia różnią się od poprzednich w kilku aspektach, jednak duża część pozostała niezmieniona w treści rozporządzenia. Kasy fiskalne to ciągły obowiązek większej części polskich przedsiębiorców prowadzących obrót usług i towarów.

Fiskalline, czyli nowoczesne kasy online

Każdy, kto prowadzi sprzedaż towarów lub usług, musi rejestrować transakcje za pomocą kasy fiskalnej. Do niedawna większość przedsiębiorców wykorzystywała w tym celu kasy z papierowym lub elektronicznym zapisem kopii. W przypadku takich kas wszystkie informacje były archiwizowane, jednakże dotarcie do nich zabierało sporo czasu. Obecnie coraz popularniejszym rozwiązaniem są kasy online, które na bieżąco przesyłają informacje o dokonanych transakcjach do Centralnego Repozytorium Kas. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że wymiana kas na nowe modele będzie obowiązkiem każdego przedsiębiorcy.

GESTOR NEXO system zarządzania relacjami z klientami.

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 399,00 zł 399.00
Cena netto: 324,39 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: CAF9-5526C

Opis

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl